Uwagi do MPZP
Wychodzą na przeciw oczekiwaniom zgłaszanym przez mieszkańców naszego osiedla Zarząd Spółdzielni przygotował możliwość zgłaszania uwag do Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego osiedla Chomiczówka – część II rejon ulicy Conrada za pośrednictwem Spółdzielni.
Przygotowaliśmy dla Państwa trzy wstępnie wypełnione druki uwag do planu dotyczące:
Wyrażenia poparcia dla formy zagospodarowania terenu pawilonów przy ulicy Conrada – Kwitnącej – Brązowniczej z przeznaczeniem pod zabudowę usługową i mieszkaniową wielorodzinną
Jakie są założenia:
- Przeznaczenie terenu pod zabudowę usługową i mieszkaniową wielorodzinną z lokalami usługowymi w parterach, przy czym 
- powierzchnia użytkowa lokali usługowych w parterach budynków nie może być mniejsza niż 50% powierzchni użytkowej parteru,
- lokalizacja lokali usługowych od strony przestrzeni publicznych,
- maksymalną wielkość powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działki budowlanej: 0,4,
- minimalny udział procentowy powierzchni biologicznie czynnej w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej: 25%,
- maksymalną liczbę kondygnacji nadziemnych budynków: 5; w granicach stref zwiększonej maksymalnej wysokości zabudowy dopuszcza się zwiększenie maksymalnej liczby kondygnacji nadziemnych budynków do 7.
 
- Obowiązek ukształtowania wyznaczonej na rysunku planu strefy integracji społecznej poprzez:
- wprowadzenie rozwiązań podkreślających priorytet dla użytkowników pieszych,
- realizację nasadzeń drzew, tworzących spójną i uporządkowaną kompozycję, umożliwiającą odpoczynek i rekreację w ich cieniu,
- zakaz lokalizowania naziemnych miejsc postojowych, z wyjątkiem stojaków dla rowerów oraz miejsc dla osób ze szczególnymi potrzebami.
 
- Wymóg urządzania miejsc do parkowania dla samochodów co najmniej:
- 0,8 miejsca dla każdego lokalu mieszkalnego o pow. uż. do 60 m2 ,
- 0,8 miejsca dla lokali mieszkalnych o pow. uż. przekraczającej 60 m2 na każde 60 m2 powierzchni tych lokali,
- dodatkowo 10% miejsc ogólnodostępnych.
 
- Realizacje miejsc postojowych dla rowerów
Dlaczego to jest ważne:
Zły stan techniczny pawilonów handlowych zmusza do poszukiwania dostępnych dla Spółdzielni rozwiązań dotyczących zagospodarowania tego terenu. Kluczowym elementem jest zachowanie jego funkcji handlowo-usługowych oraz społecznych przy jednoczesnym ograniczeniu obciążeń finansowych dla członków Spółdzielni. Realizacja w tym obszarze zabudowy mieszanej usługowo-mieszkaniowej o umiarkowanej intensywności pozwoli na zrealizowanie kluczowych założeń i zaspokojenie potrzeb mieszkańców osiedla.
Dzięki takiemu zapisowi w MPZP, to Walne Zgromadzenie członków spółdzielni będzie miało możliwość podjęcia decyzji o ostatecznej formie zagospodarowania terenu.

Wniosku o usunięcie linii drzew wzdłuż ulicy Kwitnącej na odcinku Bogusławskiego – Conrada, w celu zachowania istniejących miejsc parkingowych oraz przepustowości ulicy;
Jakie są założenia:
- rezygnacja z realizacji nasadzeń lub uzupełnień rzędów drzew, w odległości pomiędzy drzewami nie większej niż. 10 m
Dlaczego to jest ważne:
Proponowana zmiana pozwoli na zachowanie wszystkich miejsc parkingowych wyznaczonych wzdłuż ulicy Kwitnącej na odcinku pomiędzy ul. Bogusławskiego i ul. Conrada.

Wniosku o wydzielenie terenu parkingu społecznego przy ulicy Aspekt (na tyłach E.Leclerc) jako samodzielnego obszaru z przeznaczeniem pod parkingi terenowe
Jakie są założenia:
- wydzielenie z obszaru 7U części działek 6, 8, 9, 10, 108, 112 (niebieski obrys w dolnej części)
- zmiana przeznaczenia terenu na KS czyli tereny obsługi komunikacji samochodowej.
Dlaczego to jest ważne:
Proponowana zmiana pozwoli na zachowanie dotychczasowej funkcji terenu jako parkingu społecznego i zmniejszenie presji na rozbudowę centrum handlowego.

W załączonych formularzach należy wypełnić część 4. Dane składającego pismo oraz 10. Podpis składającego pismo (pełnomocnika) i data podpisu.
W plikach do pobrania znajdą Państwo także pusty formularz, który umożliwia przekazanie własnych uwag do planu.
Formularze można składać za pośrednictwem Spółdzielni do 5 listopada:
- w Biurze Obsługi Mieszkańców (Nerudy 1, wejście przy Stokrotce)
- Sekretariacie Spółdzielni (Nerudy 1, wejście A, pok. 15)
lub do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy do 7 listopada:
- mailowo na adres sekretariat.BAiPP@um.warszawa.pl
- drogą pocztową na adres Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa
- osobiście w kancelarii głównej m.st. Warszawy, kancelarii Biura Architektury i Planowania Przestrzennego lub w Wydziałach Obsługi Mieszkańców w dzielnicy
- możesz skorzystać z umieszczonego w ePUAP formularza ogólnego lub skorzystać z formularza samej uwagi do projektu planu, który jest zamieszczony powyżej
- na adres do doręczeń elektronicznych Urzędu m.st. Warszawy:
 ADE: AE:PL-79408-50689-FDSVF-21