BOM

ul. Pabla Nerudy 1 (PARTER)

  • w sprawach technicznych i zgłaszania awarii
    tel. 22 299 43 68
  • w sprawach finansowych i członkowskich
    tel. 22 299 70 63

Godziny przyjęć mieszkańców:

  • poniedziałek 10.30 – 18.00
  • wtorek, środa 8.00 – 15.00
  • czwartek 9.30 – 18.00
  • piątek 8.00 – 14.00

BOM-ie załatwią Państwo sprawy m.in.:

  • księgowe–związane m.in. ze stanem konta z bieżącymi opłatami eksploatacyjnymi, czy o niezaleganiu w płatnościach,
  • techniczne – zgłoszenie awarii, usterki, nie sprawnej windy czy innych spraw,
  • członkowskie – złożenie m.in. wniosku o wydanie zaświadczenia, zasięgnięcia informacji  dot. lokalu, czy przedłożenie dokumentów po nabyciu lokalu w zasobach Spółdzielni,
  • eksploatacyjne – jak założenie usługi net-czynsze, uzyskanie informacji na temat kolonii, w której Państwo mieszkają,
  • ogólne–związane m.in. z uzyskaniem informacji o dodatku mieszkaniowym, czy przekazaniem pisma lub wniosku dotyczącego spraw różnych.

Biuro Obsługi Mieszkańców (dalej: BOM) działa od dnia 8 stycznia 2024 r. na parterze pawilonu przy ulicy P. Nerudy 1. Dobór pomieszczenia zlokalizowanego na parterze dedykowany jest osobom z problemami w poruszaniu się, rodzicom z wózkiem dziecięcym oraz wszystkim z Państwa, dla których konieczność wchodzenia po schodach lub korzystania z zewnętrznej windy jest problemem.

Ta strona używa cookies. Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na naszą politykę prywatności.